RAKPERMANENT...måste till frissan...nu lägger jag för mycket tid på att få håret rakt!

Så har man hamnat i en ond cirkel...Rakpermanent. Jag blir jätte nöjd när jag vart hos frissan och ca 2 månader efter det..sen är det inte så jobbigt man behöver bara platta lite lätt i utväxten som syns vid benan.
Men så nu si sådär efter 4månader måste jag tillbaka....lägger massa tid på att platta utväxten. I början när det växer ut ät det ju egentligen bara lite extra volym men nu, ahh.

Så surt bara att lägga massa pengar på det. Men är ju samtidigt svårt att låta det växa ut igen. Hmm vet inte hur jag ska göra. Vad tycker ni? (om någon läser!!) ska försöka hitta bilder på lockigt/rakt senare!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du, det är nog lika svårt för mig att säga det. Du är så fin i både lockigt och rakt. Det hade ju vart snyggt att se dig i lockigt igen trots allt, det var ju ett tag sen. Men, det tar nog en bra stund innan du fått ut det i önskad längd. Hmmm.. så jag vet inte. :s



Kram till dig vännen! Long time no see. :/

2008-10-21 @ 00:26:34
URL: http://jelican.blogg.se/
Postat av: Angelica

Förresten, kul att du bloggar lite nu igen. Bättre lite grann då och då än inget alls. ;) Och ja, vi läser här då och då för att se om du uppdaterar oss. ;)

2008-10-21 @ 00:28:28
URL: http://jelican.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det var knivigt värre.... Du är ju alltid vår finaste =)

2008-10-22 @ 15:59:15
URL: http://sandrasglutenfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0