ojoj vad hände??

Jag tappade helt det här med bloggen för ett tag. Men ska göra ett nytt försök!

Vad har hänt (som jag kommer på i denna stund!):

# Melvin, Leon och Malene har fyllt år! Grattis! Söder med förresten!
# Kräftskiva x2.Hos Peter och på Gullbringa.
# Har jobbat häcken av mej inför och under Rean nere på det nya stället. Håller nu på inför den riktiga öppningen...snacka om att det finns att göra!
#"Fikor" med girlsen!
+ en massa mer som  jag inte kommer på nu...

Idag blir det ut till Gullbringa å hjälpa Jesper i shopen när han ska ha lektioner...Mohamed har ju åkt hem nu.
Sen kanske en sväng ner till "bygget" å hjälpa till lite. I helgen blir det teamsem. lör å sön i Göteborg. Sen ska man ju rösta på söndag oxå!

Har ju fått min Iphone oxå! Ska bara få mitt nummer flyttat, verkar gå trögt! Ska komma på hur man bloggar från den så kanske det kan gå bättre även med att få upp bilder!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det dumma med blogg.se är att man knappt kan blogga med I-phone då. Det du kan göra är att mms:a ett inlägg typ. Eller så kan du logga in på din användare via internet, men då kan du bara skriva text. På det sättet kan du inte lägga in bilder. Suck! Kanske dags att byta domän?!



KRAM!

2010-09-17 @ 11:31:33
URL: http://jelican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0