En vecka har gått...

Så var det dags för step&styrka passet igen!
Ska verkligen erkänna att jag hade redigt med träningsverk dagen efter. Främst i vaderna såklart samt armarna.
Lite ensidig träning måste jag säga då det alltid var uppgång (på brädan) med höger ben framför allt en övning var väldigt påfrestande på högervaden. Får se om det är bättre denna gång då det skulle byta rutin. Konditionsbiten var lite under min förväntan däremot styrkan var jättebra! Jaja blir spännande att se vad hon hittar på ikväll.

Kommer inte köpa något kort fören efter jul&nyår...får se vart det blir kanske ändå ska börja med ett klippkort, för att se om man "sköter" sig!

Veckan som varit har gått snabbt.

Myspys hos sandra i lördags (åt en jättegod laxrätt, som jag tänkte göra ikväll åk med resultatet!)
Lasagne som Johan gjort och film på söndagen ingen hos paret pålson/palmgren (vilket efternamn ska ni egentligen välja när vi gifter er?!)

En hel del jobb ute på Gullbringa. Alla prylar ska läggas in som lager i datasystemet, detta hann vi inte med i våras då det minst sagt var intensivt!

På måndag får vi lokalen som vi ska ha utförsäljining i Kungälv. Det kommer även bli skiduthyrning!

Nu ska jag fortsätta rensa/städa i min "walk-in-closet"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0