Grill, schema och Liseberg.

Häromdagen kom löfdahl/markussons på grill Mohamed var oxå med! Trevlig kväll! Grillen blev lyckad men efterrättspajen jag gjorde var ingen hit. Alldeles för sur, innehållet var röda krusbär, hallon, blåbär och för MYCKE röda vinbär. Jaja man kan inte lyckas varje gång! Lite kortspel blev det oxå 7½, Egyptiskt & roligt!

Igår blev det lite schemaläggning för next season...Blev ju inget juniorlag detta år heller tyvärr, så jag kommer jobba betydligt mindre än tidigare. Kommer hjälpa till med Harmony när det behövs ca 1 gång i veckan. Samt att jag kommer ha en av fortsättningsgrupperna med Pia, Och en liten teknikgrupp. Va kan det bli, skulle gissa på ca 5 timmar/vecka. fördelat på 1-2 dagar. Absolut som mest 3! Ska bli spännande å se vad jag tycker om detta. Jag ser det som ett "funderar-på-om-jag-ska-hålla-på-med-detta-hela-livet-eller-ska-man-lägga-ner-eller-vad-ÅR.

Idag hade Jesper lyckats få med sig bilnyckeln till Gullbringa (förvånad?!) men Malene ryckte ut med en hjälpande hand! TACK! Kom sedan äntligen iväg till Liseberg. Verkligen fint väder!

Nu ska Jesper hör å häpna vara ledig i TRE dagar! Vi ska nog åka till havet imon. In till stan utan Moa någon kväll, Se om vi hinner måla Moas rum någon dag med. Annars ska vi väl passa på att ha det lugnt å mysigt!


Kommentarer
Postat av: Malene

Tack för i söndags det var gått och trevligt =) Nästa gång får ni komma till oss.

Njut nu utav era lediga dagar trillsammans.

Ses på lördag om inte innan

kram på dej

2010-07-21 @ 10:20:50
URL: http://malene.se
Postat av: Angelica

HEJ!



Funderade över din design här om dagen faktiskt. :) Har Jessicas att göra, den skulle varit gjord för länge sen, men sen kan jag göra din. Precis innan jag läste din kommentar så satt jag och funderade på att börja med min egna design ikväll faktiskt. Lite roligt. :) Maila lite bilder som du vill ha med, så fixar jag något. :)



KRAM

2010-07-21 @ 16:49:36
URL: http://jelican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0