Såå söta!



Dessa söta stövlar fick Moa av sin mormor när hon kom till kungälv i veckan! Blir nog perfekta i höst eller kanske till våren, vet inte hur myckeet fötterna växer.
Mamma är här lite drygt vecka till å på tisdag kommer Enzo och barn ner. De ska då bo i Vår gärststuga som jag nästan har grejat klart i  nu när alla skidorna äntligen är borta! Bara att komma å låna stugan när ni vill kanske efter någon grill i sommar eller så!

I går hade vi en supermysig dag/kväll med tjejerna. Jag hade fixat med picnick. Vi åkte in till stan, satte oss inne på trädgårdsföreningen. Snacka om att vi hade tur med vädret, måste vart närmare 30...
Efter många skratt och roliga disskusioner var det dax för 5-kamp på Liseberg! Alla valde var sin gren och Carro gick segrande ur striden, men hon var ju den av oss som var nykter så jag anser mej själv vara den riktiga ettan ; ) Bussen hem vid 23...ganska skönt att komma hem även om utgång hade vart roligt, men börjar man dricka vid 15 blir man rätt trött! Man är ju inte 20 längre....! Taxk för en underbar dag Sandra, Malene, Jessica å Caroline!

Imon ska jag jobba i shoppen, ska bli roligt. Hoppas bara man kommer ihåg allt. Blir nog även tisdag förmiddag. Får se hur vädret blir i veckan men har en tanke om att försöka måla om på Moas rum när jag har lite hjälpande händer. Har bara inte bestämt färg än. Förslag?? Funderar på ljus ljust lila eller rosa. Har även en byrå
 jag skulle vilja måla. Funderar oxå på om man skulle måla eller tapetsera en fondvägg i vårat sovrum. Förslag? Men inget av detta blir väl av om det blir fint väder.


Kommentarer
Postat av: idah

Jag kan kanske komma o hjälpa :) Ljuslila röstar jag på!

2010-07-06 @ 23:51:29
URL: http://baraidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0