ALLA HJÄRTANS DAG???

Kvällen igår tillbringades som tidigare nämnts tillsammans med mina söta tjejkompisar hemma hos C. Ska väl också nämnas att lille söte M var med alltså inte bara tjejer. M fyller  6 månader idag! Dessutom har han namnsdag han heter nämligen Valentin efter sin fader (andranamn), samt att det är alla ♥ dag. Så idag får man helt enkelt säga GRATTIS på en riktig högtidsdag!

Det pratades en del om fredagens tjejkväll, vi ska träffas hos J innan och ta ETT glas vin och kanske smutta på nån cider. Men J och C var bestämda på att inte dricka mer. De vill visst inte bli fulla så snabbt som på A 25 års party! jaja vi får se hur det går med den saken! Vi ska iallafall till en restaurang som heter Tara´s. Ska nog vara grekiskt eller om det var turkiskt, så det blir nog gott! Sedan bär det av till Rondo för att se showen med Lena PH och Orup. Synd att man börjar jobba kl. 7.00 på lördag morgon, men men kul ska jag ha iallafall!


Nu är det inte långt kvar till Jesper kommer hem, längtar verkligen! Nu har han varit borta alldeles för länge. Speciellt en sådan här dag hade man hoppats på att han var hemma så man kunde fått en kram iaf!!! men men på lördag kväll kommer han ju!

Tittade även på Fråga Olle igår, tycker det är synd att de har tagit bort "leken" jag har aldrig! Den var ju bara såå mycket roligare än den dom har nu...nu ska de välja ett av två alternativ av konstiga saker man skulle vara tvungen att göra...

Nu har våran nya soffa kommit den ser bra ut fast den "sitter" inte ihop än eftersom den gamla fortfarande är kvar, kan ju inte få bort den själv utan får vänta till Jesper kommer hem så vi kan slänga den på tippen!

Idag ska jag tvätta, ta en promenix och sedan ha markträning med harmony och rhapsody ikväll. Så ska jag fira min alla hjärtans dag hur ska du fira din???

Mina tankar går till er som har det extra jobbigt idag, kanske har misst någon när och kär... Se tillbaka på alla fina stunder ni haft tillsammans, även om saknaden blir oerhörd.

♥ KÄRLEK TILL ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0