Dagens shopping FYND!

Ahh...älskar å shoppa! Idag gjorde jag två riktiga fynd. Jag fick 2 par jeans för 450kr! Detta inhandlades på Bekås i kungälv som mest säljer Vero Modas kläder.

Ett par stuprörsjeans. 249kr
Har kollat efter det länge men inte hittat några jag tyckt om, antingen för små för stora eller fula helt enkelt!




Ett par jeans av raka motsatsen alltså baggyjeans 199kr!
Inte jättestora utan så där lagom. Det bästa med dessa är att det är en mjuk mudd (bomull skulle jag gissa på) vid midjan, samt att de är riktigt tunna. Alltså är dom skitsköna!




Är super nöjd med dagens fynd!Tur att man hittar lite billigare saker ibland annars skulle man vara ruinerad vid det här laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0