Har-inget-att-ha-på-mej STADIET

så...

* Diska

*Duscha

*Städa


*Hitta kläder som jag ska ha till kvällens partaj, just nu har jag ingen aning- befinner mej i stadiet där jag tycker att jag inte har NÅGRA kläder att ta på mej...

*Smink och hår

* Vin hemma hos J

*Middag på Tara´s

* Lena PH och Orup på Rondo!

*??? Vem vet vad som händer sen?

* 07.00 jobba i ishallen...ibland undrar jag vad jag håller på med...!

Återkommer när jag inte har så många punkter kvar på dagen att göra!

Svara gärna på mitt förra inlägg! (behöver ju uppenbarligen nya kläder!)

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hej Angelica!

Ja det ska bli otroligt spännande på VM! Längtar massor! Tror inte det är nån kurs, utan vi ska skriva en reseberättelse om våra iakttagelser, vilken SKF kommer att sammanställa och delge alla.
Ha det bra! =)

2008-02-15 @ 11:08:16
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0