Make Up Store - en bra försäljare lyckades med mej!

Hade bestämt mej för att rensa lite bland all gammalt smink och köpa nytt fräscht! Köpt nytt har jag gjort men inte rensat så får väl ta mej i kragen och rensa alla 3 badrumslådorna...inte klokt vad man samlar på sig saker. Tex. flera olika sorters hårprodukter som man blivit övertalad om att köppa hos frisören. Jag har tex en hel del produkter för lockigt hår, men nu är jag ju rakpermanentad så jag kan ju börja med att slänga bort dom!

Åter till Make Up Store, min kompis och kollega I hade några bra produkter därifrån. Så jag bestämde mej för att gå dit och inhandla lite nytt! Jag kom hem med en helt ny uppsättning.

image6

* PUDER                        Dual Foundation , bangkok                               Denna är jag nöjd med!       
*TÄCKMIX                    Cover all mix                                                    Bästa köpet!
*ROUGE                         Bluch color , flower                                           Kanske lite väl lik ögonskuggan...
*ÖGONSKUGGOR       Microshadow: xocoatl, city jungle,nectar         Jättefina!
                                         Cybershadow: gravity                                       Bra grundfärg, den va på rea!!!
                                                

Blev även en rouge/puderborste samt en eyeprimer,  denna använder man på ögonlocken under ögonskuggan för att ge en mer intensiv samt hållbar färg!


Från Kicks köpte jag  3 andra penslar samt ett penselfodral. En eyeliner från maybelline.

Man får ju intala sig själv att det är en investering för det hela kostade ju en del nu hittar jag inte kvittona men jag skulle uppskatta det till 1800...ojoj...alldeles för mycket pengar på smink...ajaj lite ångest så här i efterhand. Fast jag ångrar mej nog inte ändå...

Men det är mycket roligare att göra sig i ordning nu!

Vad använder ni för smink?
                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0