Riktigt lyckat blev det!

Gårdagskvällen kan sammanfattas som HEL LYCKAD!!!

Vi åkte hem till Jessica för att äta lite skräpmat och dricka lite gott vin till det! Det skulle ju bli ett glas per man var det sagt innan. Men alla kan ju räkna ut att två flaskor på 4pers inte blir ett glas! Samt cider på invägen. Jessica, Carro och Jelican böjar bli lite lulliga! Själv känns det knappt... Vi hinner oxå fixa det sista vad gäller frisyrer och smink! Carro fick en snabbis make over! 

      Jessica lägger grunden i Carros hår!   

           Oj vilken hög panna jag ser ut att ha i denna vinkeln...jag har ju rätt hög panna men denna bilden ger inte en rättvis bild!

      Efter att jag och Jelicanvar färdiga såg hon ut så här! Sååå söt hon blev!

 Jelican klar i håret!


Åkte sedan in till Tara´s på Södravägen. Jag tog Oxfilerullader, sofia tog lammfile resten kycklingspett...Maten var god men vinet vi tog till (vitt) passade inte alls maten...det var väldigt gott innan maten kom in...

  

En del av oss tackar ju inte nej till dessert...jag tog glass med chokladsås...isig glass om man ska klaga! De som inte valde dessert var inte sena att ta in lite mer att dricka! Ljudnivån vid bordet ökar!

Det bar av till Rondo med snabba steg, kallt ute nämligen. Ett stopp utanför pressbyrån för att få tag i lite cash!

 

Väl inne är vi inte sena med att upptäcka 3 stycken söta japaner som står på en liten scen.



Men i vårt gäng var det 2 stycken som tyckte att japanerna såg lite ensamma ut. Det behövdes helt enkelt lite blonda svenska tjejer på scen!



Efter en eller för vissa två drinkar i baren började äntligen showen! Så bra att jag verl´kligen kan rekommendera den!

Tyvärr skulle jag ju upp och jobba på isen kl. 7.00 så jag åkte hem med Melene som körde. De andra gick ut i stan tror de skulle till hard rock på schlagerkväll! Ska kolla in på jelicans och jessicas blogg nu och se hur kvällen slutade!

Tack å hej från en glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0