så där ja...

Nu ser det lite trevligare ut iallafall, fast skulle gärna ha en lite mer personlig framtoning.
Men detta får duga så länge!

Innhållet av denna dagen blev:

7.00-11 morgonträning med Rhapsody, Harmony och Fantazy de har ju lov nu så vi kör lite extra
11-15.30 Hemma fixade denna blogg, åt kycklingsoppa och slappade lite
16-18 Isen igen
Kvällen blir framför the TV!

I huvudet på Gynning måste man ju se.
Hon är ju helt härlig,ibland lite på gränsen. Men hon är ju ascool, vågar vara "sig" själv och driver en hel del med sin personlighet!

Sedan kanske jag kollar på en film jag lånade av E i laget: The notebook. Ska visst vara en riktig snyftare så jag får väl se den och gråta lite i min ensamhet nu när Jesper är i värmen! (golfresa i Malaysia)

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan! Vad kul att du har skaffat en blogg. Självklart hjälper jag gärna dig med designfrågor. :) Det är bara att säga till. Är det så kan jag göra allt om du vill det, bara säg till hur du vill ha det och så där. :)

Imorgon är nog Felix med största sannolikhet i Göteborg så jag antar att jag kommer att åka ner och hälsa på Weronica och Mattias då. Får se om jag hinner till fikat, men det kan blir svårt.

Gynning är hur bra som helst. Min idol just nu. Har precis läst hennes bok och tycker du skall göra det samma om du gillar henne. Lättläst men mycket intressant. :)

Ha en bra kväll! Kram på dig sötnos!

2008-02-12 @ 22:57:59
URL: http://jelican.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0