Sötaste plånboken är äntligen min!

Efter en tid trånande efter denna lilla skönheten av ålskinn, slog jag till och köpte den!

                                                             

Jag fullkomligen älskar den! Den inhandlades på Goopy i Kungälv. Den är av märket Söndergaard Copenhagen den kostade 699kr lite mycket för en plånbok tycker jag men det var värt det. Kassörskan påstod dessutom att en kund hade vart inne och sett dessa och visat upp en likadan fast av större modell. Den såg fortfarande bra ut och hon hade köpt den för 7 år sedan.

Pratade dessutom md min goa killkompis N som typ bara använder märkesgrejer. Han sa att hans senaste plånbok gick på 2000kr...så i jämförelse var detta ett fynd! = )

I samma affär hittade jag även denna söta väskan som jag också letat efter ett tag. En sådan man när snett över axeln! Som jag för ett par år sedan hade kallat för "tantväska" Denna var mycket billigare iaf 399kr

                                                          

Detta köpte jag i lördags alltså innan mitt startande av denna blogg, kunde dock inte låta bli att visa upp dom!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Va kul att se dig här!

Bra att ni kollade märkena, då har vi lite mer koll på dem. Då ska vi komma ihåg att kolla Rebecka igen på lördag.

Trodde inte heller jag skulle börja blogga, men är rätt kul att ha kvar och gå tillbaka o läsa..

Ha de bra, ses på lördag!

Kram

2008-02-13 @ 20:57:09
URL: http://linneakarineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0