Tänk vad lite mat i magen kan göra!

Hela eftermiddagen och kvällen har jag mått piss. Jobbade ju till 21 och de sista timmarna var nästan outärdliga...men det gick! Ont i magen, hungrig (har väl ett visst samband!) ägglossning och trött. Lägg dessutom till saknaden av pojkvännen på alla hjärtans dag... kändes som jag bara ville gråta där ett tag! Men som tur är e tjejerna så himla goa så man kan inte vara ledsen å grinig (ibland dock när de inte sköter sig och är okoncentrerade)

Så trött som jag var kände jag inte för att laga någon mat vid 21.30 så jag tog vägen om donken (har ju ätit nyttigt hela denna och förra veckan!). J jobbade sin sista dag i Kungälv och det riktigt lös om henne! Hon ska börja jobba i Ale istället LYCKA TILL!!! Dessutom bjöd hon mej på maten och den nya flurryn som jag äter nu, JÄTTEGOD!

Jag kände redan efter ätit upp pommesen att jag mådde bättre och nu sitter jag bara och njuter allt har gått över tom. "ägglossningen". (inte saknaden till Jesper dock) Känner ni något när ni har ägglossning tjejer?

Första gången på över 3 år som jag har riktig ägglossning då jag tidigare hade p-stav, tog ut den för ca 3 veckor sedan. Så jag känner inte riktigt igen känslan men ont hade jag!

jaja färdigklagat för denna gång

kramis

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Angelica, inte slarva med maten! Se till att ät! ;)

Svar: Har inte gjort några slingor, hänger kvar sen ett år tillbaka..Körde ju på guldfärgade slingor i två år, men för ett år sedan fick det vara nog, så nu ska de bara växa ut..

Kram

2008-02-14 @ 23:57:30
URL: http://linneakarineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0