TO DO of today!

* Duscha

* Íshallen och träna mina 2st "egna" åkare, privatlektioner alltså!

* Diska och tvätta om det finns någon tid vill säga!

*Tänkte sedan ta en promenix om vädret fortfarande tillåter

*Ikväll blir det fika med sötis tjejerna, hemma hos C denna gång!Får planera lite inför fredagens nöje!(lena å Orup)

*Sen ska jag försöka flytta på vår soffa, för imon kommer äntligen vår nya! Synd bara att tajmingen skulle vara när   Jesper inte är hemma. Men jag får lita på min egen styrka!


 
     

                                                                /DocumentBank/lenaorup.bmp


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad kul med Lena+Orup, den showen är helt fantastisk! :)

2008-02-13 @ 12:11:58
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0