Vad tycks???

Lite skillnad va!? Visst blev det riktigt bra!?
 
Får TACKA min äldsta vän ANGELICA för ett bra jobb! Tycker ni ska gå in på hennes blogg, hon har också en mycket fin sida. Dock inte i närheten av min såklart! Håll ögonen öppna för kanske dyker det tids nog upp en tävling där man kan vinna en av hennes designer. (mitt förslag, så jag ska ta åt mej äran sen när hon blir känd!)

Här kommer NI till JEICAN...

Vill gärna höra om ni har några synpunkter på sidan, fast jag gillar ju den det är det som spelar roll!

Måste nog sova nu, NATTIS NATTIS
puh natt
This is for you Jelican!

Kommentarer
Postat av: Johannes Sjöberg

Men jag då? :D

2008-02-22 @ 01:23:29
Postat av: Betty

Jättefin design =)

2008-02-23 @ 09:49:18
URL: http://frubettys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0