åhh...blir så trött

Oj vad tiden går snabbt ibland.(ganska ofta faktiskt!) internet cp:ar fortfarande hemma. Funkar på jespers dator som är från stenåldern, där man måste använda en sladd för att "koppla" upp sig. Men jag får fjäska med peter så kanske han kan komma hem och kolla på eländet. Det förklarar iaf varför jag inte skrivit så frenetiskt den sista tiden. Men har massor att berätta så jag får hoppas att det funkar snart och att jag har lite ledig tid!

Ha det underbar så länge sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej

Jag har startat en namninsamling för att försöka hjälpa en ung familj (min bästa väns syster och hennes man) som inte får spendera sista tiden i livet tillsammans på grund av kommunen. (Mannen i familjen är svårt cancersjuk) Snälla skriv på, ditt bidrag betyder mycket! Tack på förhand, MVH Linn

2008-03-04 @ 15:37:08
URL: http://linnnissi.blogg.se
Postat av: Angelica

Hur går det med ditt bloggande egentligen? =p

2008-03-09 @ 22:35:21
URL: http://jelican.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0