Idag händer det...

Hör och häpna idag ska jag gå å träna. Ska gå med tjejerna (harmony) på ett step&styrka pass på Träna i Kungälv.  Är nästan lite nervös nu, pinsamt när man inte hänger med. Har ju inte tränat själv på väääldigt lång tid nu. Men nu ska jag börja iaf.
Får bli detta passet på torsdagar är ju ändå gratis så man får ju passa på. Sen vet jag inte vad jag ska utöka med. Man blir ju inte vältränad på en timmas träning i veckan. Tror det får bli simmning en gång i veckan också. Sen borde man ju göra ytterliggare mer. Men man kan ju börja med detta å så får man se sen om man kanske skulle slå till med ett kort någonstans. Vet inte var bara. Lättast är ju egentligen å ta det på friskis eftersom det är närmast. Men ingen annan tränar där (som man känner) eller? Sandra och marina tränar ju på träna i kungälv.  jaja... vi får se hur det blir börjar med detta iaf.

Spännande att se hur mycket träningsvärk man har imon. Hur många nya muskler man upptäckt!
        


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur gick d me tränikngen?!Träningsvärk?

Mina sambos e bra!Fast en av dem e väldigt underlig å sitter för d mesta på sitt rum...:P

2008-11-13 @ 21:23:57
Postat av: Angelica

Stopp i backarna!!!! Jag tränar ju på friskis! :D Än så länge i alla fall. Så, börjar du kanske jag kan stanna kvar. ;)



Kram till dig!

2008-11-14 @ 00:17:15
URL: http://jelican.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej kom till Träna =)Var där igår på ett body pump-pass, å idag har jag såklart träningsvärk... Men men det är faktiskt ganska skönt, kanske kan träna bort det imorgon då jag och Marina ska träna kl 07:30...det kommer att bli tungt men skönt efteråt. Så ta nu en funderare på att köpa kort på Träna. Vi höres PUSS

2008-11-20 @ 12:48:20
URL: http://sandrasglutenfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0