Misslyckad middag

Ja som jag skrev skule det bli jättegod lax med cashewnötter och sweet-chilli!
Men lovar er att jag ALDRIG ska köpa budget lax iur frysdisken igen. Det blev jättekonstig gick inte at äta. Aldrig vart med om detta innan och då har man lagat mat ganske många gånger i sitt liv (restauranggymnasiet). Blev en vit konstig gegga i botten och laxen smakade rå dessutom var den typ lika röd som en mogen tomat. jaja det fick bli köttbullar till riset. Synd bara att man ätit det till lunch också...jaja man kan inte lyckas med allt! Jepser sa ju trots allt att det var första gången jag misslyckats med maten, så man får väl va gla åt de.

Så Anna åkte ur Idal...synd tycker jag. Trodde väl äntligen att Johan skulle fara. Men icke...jaja Alice var inte jättebra idag men diggar verkligen hennes röst, den är speciell! Ojoj Kevin slutar aldrig att förvåna. Han är verkligen en naturbegåvning med båda fötterna på jorden. Borde väl va han som vinner i år!

Imon blir det isen 7.00 som vanligt. Bara 3 veckor till första tävlingen...Längtar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var tråkigt att laxen inte blev bra, det som annars är en sån enkel rätt. Men som du skrev så bör man kanske vara mer noggran med råvarorna, och då inte köpa den billigaste laxen. Bättre lycka nästa gång. KRAM

2008-11-24 @ 10:26:57
URL: http://sandrasglutenfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0