Tidig lördag...

...inte den första direkt! Har nu i princip hela mitt konståkningliv (sedan 6års ålder) gått upp klockan 06.00.
perioden augusti-april...ojoj! Det blir ju en vana men ändå rätt jobbigt många gånger!
Idag fick jag iallafall lite "möda" för besväret eller vad man ska säga. Det gick riktigt bra på isen och det var välbehövligt då laget legat i en svacka ett tag nu! Gött jobbbat!

Dessutom blev det klart att jag får en tjänst året runt på 60% från Konståkningen! haha inte illa det! Riktigt kul, känns äntligen som man blivit tagen på allvar och uppskattas ordentligt för det man lägger större delen av sitt liv till!!!

Annars har det vart en lugn kväll men god mat och stjänor på is! Njae... tycker nog att Marcus var värd betydligt mycket merpoäng än han fick...jäklrans vad han utvecklas...choktows "bracket" m.m inte illa det!!!

jaja..nu blir det till at sova, man får ju göra det en yimma längre inatt så passa på att NJUT!!!

nattis

Kommentarer
Postat av: Angelica

Inte för att jag kan så mycket, men visst borde han fått mer poäng ja! :) Markus är min favorit. Inte så konstigt med tanke på hur grym han är. :) Och snygg...



Det där med att njuta av den där timman längre är ju svårt när man glömmer av den. Typiskt mig! :) Hoppas du njöt ordentligt i alla fall. Kram till dig!

2008-10-26 @ 16:08:45
URL: http://jelican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0