Babysim!

Igår var sista gången på Babysimmet. Moa gillar det verkligen och jag har varit velig fram å tillbaka men om man ska fortsätta eller ej. Det är ganska dyra minuter i vattnet men å andra sidan är det i princip den enda aktiviteten som man kan göra med så små barn. Så efter mycket om och men är hon nu återanmäld till hösten. Dock inte i tid men vi får hoppas att det finns någon plats ändå!
   

I kväll ska Moa vara hos moster! Jag å Jesper ska gå på nån restaurang å sen se Sex and the City 2! Hoppas den är lika bra som man har hört! Ska bli riktigt skönt att göra något bara jag å Jesper, händer ju typ aldrig längre! Man behöver lite vuxentid också!

Imon börjar läget, så lör-ons samt nästa lör-ons kommer spenderas i ishallen, fast jag har assoft schema. Denna första perioden blir det 11-12, 15.30-16.30 samt 17.30-18.30. Inte många timmar de, lör&-mån blir dock till 20.30.
Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! De va inte dåligt att Jesper följer me på Sex and the city, de hade Walle aldrig gjort...! Hoppas ni får en mysig kväll. Kram <3

2010-06-11 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0