Nu gick det så där långt igen...

men jag skriver ju iaf oftare än förr!!!

Vad har hänt i veckan nu då...

Tyvärr en tråkig sak, min älskade mormor har fått en stroke. Var där igår och hälsade på. Det har satt sig på vänstersidan, där hon ahr svårt att röra sig, hon kan prata men lite otydligt ibland. Trött å slö men ändå var hon bättre än jag föreställt mej. Jag förväntade mej det värsta...Hon verkar inte tycka att det är så farligt som det är men sån har alltid mormor varit. Blir en sväng in idag med, har ju Kerstin att hälsa på som opererade höften i förra veckan och har nu kommit till kungälvs sjukhus. 

Sen har jag å Moa varit i Halmstad å hälsat på Idah, mysigt. Det blev restaurangbesök, grill med Nina , lite shopping (klänning till mej å solglasögen till Moa!) å allmänt tjöt!

Man har blivit bortskämd med sommarvärmen nu och på nåt sätt förväntar man sig att den ska hålla i sig nu...men nästa vecka verkar inte så lovade...REGN =`(

Imon tänkte vi bjuda till grill ska väl sätta mej å skicka iväg ett sms nu.

Kläderna från Lindex har kommit och det var ju en himlans tur att man kunde återlämna dom, det var verkligen STOR skillnad på bilderna och verkligheten. Så besviken, kommer bara behålla en t-shirt som egentligen bara var en chansning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0