De trodde ni inte...

att det äntligen skulle komma ett nytt inlägg här. över ett år har gått å jag har flera gånger tänkt att jag skulle ta tag i detta. Nu fick jag ett ryck! Ha inte för stora förväntningar...Ser det mer som en dagbok för mej själv som man kan titta tillbaka på! Känns ju ändå kul nu när man har lilla Moa, får se hur länge det håller!

Idag har varit en riktigt slapp dag...inte gjort många knop alls. Igår var vi på 30+30års kalas hos min kusin Robert och hans fru Anna! Trevligt med massa gott! Lite otur hade dom när strömmen (egentligen någon fas fattade inte riktigt!) gick precis när pajerna skulle in i ugnen...Tyckte lite synd om Anna hon var lite förtvivlad ett tag men tillslut kom en kille å fixade det!


På kvällen hade vi bjudit hit Kerstin och familjen Markusson/Löfdahl, det blev grillat!




Tjejmiddag i fredags hos Marina, MYCKET mysig kväll med girlsen! Tack för massa god mat m.m! Blev lite drinkar/vin å bacardi breezer, konstigt dock att man inte blir mer påverkad = )




Oj va det tar tid att ladda upp bilder...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Äntligen... =) Hoppas på fortsatt uppdatering här nu då. Kul å se vad ni gör på dagarna ju. Kram

2010-05-17 @ 18:18:02
URL: http://jessicavjohnsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0