mögliga boxar...

Måste åka in till stan för att byta eller ev lämna tillbaka boxarna jag köpte till Moa. De är helt mögliga innuti...jätteäckligt. Sen har/håller jag på att rensa lite överallt! Kläder blev en hel säck. Å sen massa papper å annan skit man samlar på hög! Äntligen har även ALLA företagets papper lämnat oss, inte ett dugg sorgligt! Nu kanske det ska gå att hålla iordning här hemma lite bättre! Blir ju lätt att man slarvar själv när de ligger lite högar med bokföring å annat överallt! Om jag hinner ska jag även köpa ett nytt bord till soffan idag. Är så trött på glasbordet. Någon som vill ha det?? (sålde ju inte in det så bra i meningen innan men de är annars ganske fint, passar bara inte in här hemma längre.) Nej ett vitt ska vi ha! Tror det blir ett från Jysk som är i samma serie som en del annat här hemma. Hatar egentligen JYSK pga av deras idiot förklaringar på hur man sätter ihop möblerna! Men men, vad gör man inte för lite "skönhet"! 

Snön ligger förvånansvärt kvar på marken...kom nog tom mer under natten. Får se hur länge det håller. Ur skidåkningssynpunkt skulle tydligen det bästa vara om det smälter bort och sedan blir jättekallt så det blir ishalka å å sen att de snöar av bara tusan...jaja, vi får väl ser hur det blir med det!

Annars blir det Robinson ikväll! Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0