PREMIÄR på Freeport & Kungsmässan!

Tack Sandra för en mysig dag. Det blev ju en del shoppat för oss båda! Jag fick tag i epp par nya stövlar! Samt att jag gjorde en typisk "Angelica"... kunde inte betstämma vilken färg på kofta jag skulle ha...så jag tog 2! Men detta efter att ha upptäckt att priset var hälften av vad jag trodde samt att vi fick 20%YTTERLIGARE på köpet...så jag fick ju båda billigare än vad jag trodde jag skulle få 1! Sånt gillar vi! Va dessutom precis en sån jag letat efter!

För övrigt va vi hos Kerstin å käka i lördags...sen har de bara vart de vanliga...

Idag blir det ishallen samt Biggest looser, är det final idag?! Hejar på KF såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0